21 Απριλίου, 2015

Παραπληροφόρηση στην Παιδεία: Προχειρότητα ή πρόθεση;

Μετά από ερώτηση των βουλευτών του Ποταμιού κ.κ. Μαυρωτά και Ορφανού, ο Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Μπαλτάς δεν έδωσε καμία απάντηση για τα καίρια οικονομικά και χρηματοδοτικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τα Πανεπιστήμια.

Μετά από ερώτηση των βουλευτών του Ποταμιού κ.κ. Μαυρωτά και Ορφανού, ο Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Μπαλτάς δεν έδωσε καμία απάντηση για τα καίρια οικονομικά και χρηματοδοτικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τα Πανεπιστήμια. Αγνοώντας και τις διαρκείς επισημάνσεις των Πρυτάνεων, δεν παρουσίασε κανένα σχέδιο και δεν πρότεινε κανέναν τρόπο και χρηματοδοτικό μηχανισμό για να καλύψει τις οικονομικές ανάγκες των ΑΕΙ.

Μάλιστα μας «εξέπλησσε» για ακόμη μία αφορά, αφού στην «απάντησή» του στις 17/4, αναφέρει επί λέξει: «Σύμφωνα με τις προγραμματικές δηλώσεις της 9ης Φεβρουάριου 2015, η διαδικασία συνολικής και ουσιαστικής αναδιάρθρωσης της Ανώτατης Εκπαίδευσης θα γίνει κατόπιν διαλόγου με τα Α.Ε.Ι., το επιστημονικό προσωπικό τους και τους φοιτητές, καθώς και τους εμπλεκόμενους κοινωνικούς φορείς.»

Εν τω μεταξύ, ακριβώς την προηγούμενη ημέρα εξήγγειλε το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία που αλλάζει εκ βάθρων το καθεστώς στα Πανεπιστήμια, χωρίς βέβαια κανένα διάλογο. Τι από τα δύο να πιστέψουμε; Γίνεται από προχειρότητα ή με σχέδιο αυτή η παραπληροφόρηση σχετικά με τις προθέσεις του Υπουργείου;

Η πρακτική του «αποφασίζομε και διατάζομε» στην Παιδεία παρά τις διαβεβαιώσεις για «διάλογο και όχι αιφνιδιασμούς» του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας καλά κρατεί. Γιατί άραγε τέτοια σπουδή; Η τόση βιασύνη νομοθέτησης δείχνει ότι οι πραγματικές προθέσεις του Υπουργείου είναι να προλάβει να εξαργυρώσει προεκλογικά γραμμάτια παρά να κτίσει κάτι βιώσιμο και ολοκληρωμένο μέσα από διάλογο κι ευρεία συνεννόηση.

Δείτε εδώ την απάντηση:

60659_17-05-2015--972_19-03-2015a

21 Απριλίου 2015

Σχετικά