«Για την υλοποίηση του Νόμου των 93 Άρθρων, απαιτείται η Έκδοση 79 Υπουργικών Αποφάσεων και από την εμπειρία μας, ξέρουμε πως αυτό σημαίνει τη μη εφαρμογή του, είτε μερικώς, είτε ολικώς», είπε ο Ειδικός Αγορητής του Ποταμιού Σπύρος Δανέλλης, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Μεταφορών με τίτλο: Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις.
Ο βουλευτής του Ποταμιού επεσήμανε πως αν και το νομοσχέδιο επιχειρεί να ρυθμίσει την άναρχα δομημένη αγορά για τις υπηρεσίες διαμεσολάβησης μεταφοράς επιβατών (uber, taxibeat), δεν τα καταφέρνει, καθώς δεν υπάρχει σαφές πλαίσιο και στρατηγική για αυτή τη νέα μορφή οικονομικής δραστηριότητας, που δεν πρέπει να την αντιμετωπίζουμε φοβικά ή μέσω γραφειοκρατικών λύσεων.
«Η δημιουργία μιας «βεντέτας», που φαίνεται να υπάρχει μεταξύ του Υπουργείου και της εταιρίας taxibeat, δεν βοηθά καθόλου», τόνισε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας πως για το άρθρ. 12 Το Ποτάμι και η Δημοκρατική Συμπαράταξη έχουν καταθέσει τροπολογία, με την οποία ξεκαθαρίζεται πως το καθεστώς λειτουργίας της Uber, είναι εντελώς διαφορετικό από εκείνο της taxibeat.
Αναφερόμενος στις διατάξεις που αλλάζουν τον Κ.Ο.Κ. ο Σπύρος Δανέλλης έκανε σαφές πως η γενοκτονία των Ελλήνων στους δρόμους δεν πρόκειται να σταματήσει μέσω των εθιμοτυπικών πλέον αλλαγών στον Κ.Ο.Κ. που κάθε κυβέρνηση είθισται να κάνει.
«Θα είμαστε πάντα πίσω και στις σχετικές λίστες της Ε.Ε. και τους στόχους που αυτή θέτει για τη μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων, αν δεν κάνουμε δύο βασικά πράγματα. Πρώτον εκπαίδευση, παιδεία, η έμπνευση μιας άλλης αντίληψης, μιας άλλης νοοτροπίας, που θα επιτευχθεί μόνο αν ξεκινήσουμε ευθύς αμέσως να διαπλάθουμε εκ νέου τα παιδιά, γιατί εμείς είμαστε χαμένες γενιές. Και δεύτερον, η αστυνόμευση έτσι όπως δεν την έχουμε συνηθίσει στη χώρα μας», είπε χαρακτηριστικά.
Ο βουλευτής Ηρακλείου έκανε εκτεταμένη αναφορά στο αρθρ. 31 που αφορά τις «γουρούνες».
«Τόνισα και στις Επιτροπές ότι σας αξίζουν συγχαρητήρια, γιατί τολμάτε να ρυθμίσετε μία ασύδοτη αγορά, η οποία απέβη μάστιγα σε πολλές τουριστικές περιοχές της χώρας μας, κυρίως αυτές τις περιοχές που είναι οι νεανικοί προορισμοί. Προκειμένου όμως να είναι ολοκληρωμένη αυτή η νομοθετική παρέμβαση και να είναι υλοποιήσιμη, πρέπει να προβλεφθούν και τα πρόστιμα - να προβλεφθούν και οι ποινές για τους παραβάτες των περιοριστικών διατάξεων. Επίσης πρέπει να προβλέψουμε και για τις «γουρούνες» άνω των 125 κυβικών εκατοστών ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία τους στο πρωτεύον δίκτυο», κατέληξε.
Δείτε το βίντεο της ομιλίας εδώ: