Οι ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, χαρακτηρίζονται από την προχειρότητα όλων των έως σήμερα σχεδίων νόμων.
Οι ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, χαρακτηρίζονται από την προχειρότητα όλων των έως σήμερα σχεδίων νόμων.
Για την ΕΒΖ, η κυβέρνηση δεν υποστηρίζει το δημόσιο συμφέρον, γιατί δεν ξέρει ποιο είναι το δημόσιο συμφέρον. Αντίθετα παρέχεται στήριξη στις διοικήσεις που καταληστεύουν το δημόσιο συμφέρον...
Ο εισηγητής της κυβέρνησης, παραλίγο να μας πείσει: Χρειάζεται όντως μια βιομηχανική πολιτική. Τα 30 εκ. € όμως προς την ΕΒΖ δε συνιστούν βιομηχανική πολιτική. Δεν υπάρχει κανένα business plan, κανένα σχέδιο αναδιάρθρωσης. Ποια εταιρεία είναι βιώσιμη, με τον βασικό της μέτοχο πτωχευμένο; Πώς θα πουληθεί με επιτυχία η ΕΒΖ χωρίς ένα σχέδιο ελάφρυνσης των βαρών της; Τι θα γίνει με την αναδιάρθρωση και την αντιμετώπιση προβλημάτων όπως οι αναίτια υψηλοί μισθοί και η εργασία λίγων μηνών το χρόνο; Δυστυχώς ο υπουργός ντρέπεται να δώσει απευθείας χρήματα στη ΔΕΚ και έτσι τα δίνει μέσα από την ΕΒΖ, δηλαδή από τους εργαζόμενους της πρώην ΑΤΕ που βρίσκονται πρώτοι στον πίνακα κατάταξης της εκκαθάρισης.
Όσον αφορά στη ρύθμιση των ληξιπροθέσμων, η κυβέρνηση χαρίζει λεφτά σε μεγαλοοφειλέτες και φοροφυγάδες και λέει με αυτό τον τρόπο στον συνεπή Έλληνα φορολογούμενο ότι είναι κορόϊδο. Σβήνονται και χαρίζονται πρόστιμα τα οποία υπάρχουν σε ολόκληρο τον κόσμο και έχουν σχετικά καλό ποσοστό εισπραξιμότητας και κρατώνται τα πρόστιμα του ΚΒΣ (παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία) με εισπραξιμότητα 0,1%. Ζητάμε στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής να φέρετε στοιχεία ως προς το ποιες οφειλές ρυθμίστηκαν, το ύψος τους, τι χαρίστηκε, τι πληρώθηκε και τέλος ποια οικονομική δραστηριότητα αφορούσαν οι ρυθμισμένες οφειλές.
Χάρης Θεοχάρης - Βουλευτής Β' Αθήνας
29 Απριλίου 2015