20 Ιανουάριος, 2018

10 λόγοι που χειροτέρεψαν οι συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη

Guest Αρθρογράφος

Η παροχή εξυπηρέτησης απο τον νέο ΟΑΣΘ είναι σαφώς χειρότερη απο πρίν, και αυτό το πληρώνει η πόλη δυστυχώς. Γιατι συμβαίνει αυτο; Να οι δέκα λόγοι:

1. Γιατί τους ημιεπαγγελματίες διαδέχθηκαν ερασιτέχνες

2. Πρώτιστο μέλημα της νέας διοίκησης δεν είναι η παροχή υψηλού συγκοινωνιακού έργου, αλλά η ενοχοποίηση της παλιάς διοίκησης και μόνο

3. Δεν γνωρίζουν τη δουλειά που -αν μη τι άλλο- χρειάζεται μία ελάχιστη τεχνογνωσία

4. Τα έσοδα κατρακυλούν απο μήνα σε μήνα, προς χάριν της κοινωνικής δήθεν πολιτικής και της κατάργησης του ελεγκτικού μηχανισμού

5. Με την κατακόρυφη πτώση των εσόδων η -ετσι κι αλλιώς προβληματική- συντήρηση των παλιών λεωφορείων μετατρέπεται σε αδύνατη στους επιθυμητούς χρόνους

7. Η διοίκηση συμμαχεί και στηρίζεται στους εργαζόμενους, αλλά χωρις να ασκεί ουσιαστικό management είναι λογικό να εχει χαλαρώσει όλη η ιεραρχική δομή

8. Ακόμη και αν θεωρήσουμε πως η προηγούμενη διοίκηση ήταν ξεπερασμένη, είχε μία ελάχιστη συνοχή, επιμέλεια και επίβλεψη του συγκοινωνιακού έργου

9. Στην πραγματικότητα, στη μικροκλίμακα ενός τεχνοκρατικού θέματος, επαναλαμβάνεται το σκηνικό που επικρατεί στην διακυβέρνηση της χώρας. Δηλαδή η αυταπάτη, η εκδίκηση της πραγματικότητας, και σε λίγο καιρό η αλλαγή στρατηγικής

10. Η σοβαρή προταση που δεν εισακούστηκε ποτέ και ήταν η προετοιμασία ενος διεθνούς διαγωνισμού το 2019, θα ομολογηθεί ενόψει αδιεξόδων απο την κυβέρνηση, αφού προηγουμένως όμως ταλαιπωρεί την πόλη μέχρι τότε

Συντάκτης: Σταύρος Κωνσταντινίδης